Promocje
AQUA PROFI SPC JODEŁKA DĄB LIZBONA WENINGER
AQUA PROFI SPC JODEŁKA DĄB LIZBONA WENINGER

126,99 zł

Cena regularna: 137,99 zł

m2
AQUA PROFI SPC JODEŁKA DĄB OTTAWA WENINGER
AQUA PROFI SPC JODEŁKA DĄB OTTAWA WENINGER

126,99 zł

Cena regularna: 137,99 zł

m2
My Floor Sherman Oak  Castle MH802
My Floor Sherman Oak Castle MH802

129,99 zł

Cena regularna: 139,99 zł

m2
My Floor RESIDENCE LAKE OAK BROWN  ML1022
My Floor RESIDENCE LAKE OAK BROWN ML1022

129,99 zł

Cena regularna: 144,00 zł

m2
My floor   Chestnut Nature Chalet M1008
My floor Chestnut Nature Chalet M1008

107,99 zł

Cena regularna: 112,99 zł

m2
My floor  Cottage Nevada Oak Silver MV896
My floor Cottage Nevada Oak Silver MV896

89,99 zł

Cena regularna: 96,99 zł

m2
My Floor RESIDENCE ML Makro Oak Light ML1012
My Floor RESIDENCE ML Makro Oak Light ML1012

129,99 zł

Cena regularna: 139,99 zł

m2
My floor Villa  Atlas Oak Nature M1201
My floor Villa Atlas Oak Nature M1201

129,99 zł

Cena regularna: 138,99 zł

m2
My floor Villa Harbour Oak Grey M1204
My floor Villa Harbour Oak Grey M1204

129,99 zł

Cena regularna: 138,99 zł

m2
My floor Villa Timeless Oak Grey M1206
My floor Villa Timeless Oak Grey M1206

129,99 zł

Cena regularna: 138,99 zł

m2
My floor Villa Pettersson Oak Dark M1221
My floor Villa Pettersson Oak Dark M1221

129,99 zł

Cena regularna: 138,99 zł

m2
My floor Villa VIRGIN CHESTNUT  M1229
My floor Villa VIRGIN CHESTNUT M1229

129,99 zł

Cena regularna: 138,99 zł

m2
Producenci
Regulamin

REGULAM SKLEPU INTERNETOWEGO Futado.pl

I.Postanowienia ogólne

Właścicielem Sklepu Internetowego Futado.plI jest Top-trans Tomasz Fudaliński , NIP: 6832066165

 

Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z klientem.

Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez klienta.

Użytkownikiem sklepu mogą być wyłącznie osoby które zaakceptowały regulamin.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma TOP-TRANS Tomasz Fudaliński, Pawlikowice 242, 32-020 WIELICZKA ,NIP 6832066165. Dane mogą zostać udostępnione wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne. W każdej chwili przysługuje prawo do wycofania zgody. 

 

II. Warunki zamówień

Zamówienia można składać na e-mail shop@futado.pl lub poprzez sklep internetowy.

Zamawiający powinien podać zgodne z prawdą następujące informacje:
- imię i nazwisko
- numer telefonu kontaktowego
- adres do dostawy
- adres e-mail

Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia e-mailowo.

Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia Zamówienia do realizacji.

W przypadku braku kontaktu ze strony klienta w ciągu 7 dni , zamówienie zostaje anulowane.

III. PŁATNOŚCI

Klient ma do wyboru dwie formy płatności:
-przedpłata
-pobranie

Operatorem płatności jest BlueMedia S.A.

 

Warunkiem wysłania materiału jest podanie dokładnego adresu do dostawy oraz sprecyzowania formy płatności.

IV. WYSYŁKA TOWARU
Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm kurierskim takich jak RHENUS Suus,Raben,Schenker,DPD,Fedex.
Transport towarów o wadze przekraczającej 30 kilogramów nie obejmuje wniesienia towaru do domu lub lokalu.
Szczegółowe koszty przesyłki klient otrzymuje pocztą elektroniczną.

W przypadku przedpłaty materiał wysyłany jest po zaksięgowaniu środków.

V. OFERTA SKLEPU

Ceny podane w sklepie są cenami brutto.
Wystawiamy faktury VAT.
Wszystkie produkty są nowe (fabrycznie,od producenta) i objęte gwarancją producenta.
Towary dostępne w sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych
Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu internetowego Futado.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu internetowego Futado.pl, składa ofertę kupna określonego produktu na warunkach podanych w opisie produktu.

 

VI. REKLAMACJE

1.Reklamacje należy składać na adres mailowy shop@futado.pl

Materiał należy sprawdzić pod względem jakościowym i ilościowym do 48 godzin od odebrania materiału , reklamacje dotyczące uszkodzeń po tym czasie nie będą uwzględniane.


Klient przyjmuje do wiadomości, że różnice w odcieniach, wynikające z naturalnych właściwości materiału, z którego wykonano produkt, lub barwnika, nie stanowią wady towaru.

Zdjęcia nie oddają w 100% realnego wyglądu materiału , kolor może różnić się od prezentowanego na zdjęciu odcieniem produkcyjnym.

Towar ściągnięty pod zamówienie klienta nie podlega zwrotowi.

.W przypadku kiedy towar nie działa prawidłowo lub wystąpiła w nim usterka należy złożyć reklamację przesyłając zgłoszenie na adres siedziby sprzedawcy. Reklamacja zostaje przyjęta w ten sam dzień roboczy w godzinach pracy sklepu.
Jeżeli Sklep z jakichś powodów jest nieczynny (np. urlop) reklamacja jest liczona od momentu ponownego uruchomienia.

Prawidłowe zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
- imię i nazwisko klienta
- numer paragonu/faktury
- datę zakupu
- szczegółowy opis problemu
- żądanie konsumenta
- telefon kontaktowy.

Koniecznie dołączyć adres zwrotny oraz telefon kontaktowy.

Sprzedawca w celu rozpatrzenia reklamacji Klienta dotyczącej wymiany lub naprawy towaru oraz w przypadku kwestionowania zgodności towaru z umową może korzystać z opinii specjalistów, przedstawicieli autoryzowanych serwisów oraz przedstawicieli producenta.

VII. GWARANCJA


1.Wszystkie oferowane w sklepie produkty są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone do obrotu.

2.Produkty objęte są gwarancją producenta, importera lub sprzedawcy zgodnie z zapisami w ich kartach gwarancyjnych. Nasza firma nie dokonuje żadnych napraw w ramach gwarancji, wadliwy towar i inne produkty trafiają do autoryzowanych punktów serwisowych danej marki.

3.Podstawą rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego Klienta do sprzedawcy są obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego, w tym o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000r., nr 22, poz. 271 z p. zmianami).

5.Niezależnie od gwarancji, zgodność sprzedanego towaru z umową objęta jest dodatkowo odpowiedzialnością sprzedawcy na zasadach uregulowanych w przepisach ust. z dnia 27.07.2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002r. Nr 141 poz.1176 z późn. zm.).

VIII. ZWROT MATERIAŁU

Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni i wysyłając na adres e-mailowy shop@futado.pl lub na adres firmy Top-Trans Tomasz Fudaliński, Pawlikowice 242 32-020 Wieliczka

Termin 14 dni jest liczony od momentu dostarczenia materiału do klienta.
W przypadku odstąpienia od umowy, umowa Sprzedaży jest nieważna.

Zwrot wpłaty dokonywany jest w przeciągu 14 dni od momentu zwrotu towaru do sprzedawcy.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku Umowy Sprzedaży w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Koszt odesłania zakupionego materiału pokrywa kupujący.
Zwracany towar powinien być w stanie nadającym się do dalszej odsprzedaży, nie może posiadać rys, uszkodzeń, braków.

IX. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Administratorem danych osobowych jest Właściciel Sklepu.

Dane osobowe przekazane Właścicielowi Sklepu podawane są dobrowolnie, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych tych danych uniemożliwia złożenie i realizację zamówienia klienta.

Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.

Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania.


X. WEJŚCIE W ŻYCIE I ZMIANY REGULAMINU:

1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.

2. Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony, a informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana klientom na adres email wskazany w zamówieniu na 14 dni przed wejściem w życie zmienionego Regulaminu.

3. Dodatkowo zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu na 14 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu.

4. Wszystkie zamówienia przyjęte przez Właściciela Sklepu do realizacji przed dniem zmiany Regulaminu są realizowane na podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez klienta.

5. W razie, gdy klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Właściciela Sklepu w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu.

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl